måndag, januari 28, 2008

Dålig andedräkt och musarm

Idag var ingen bra dag. Inga bra känslor som passerade genom hjärnan, bara likgiltighet och så ingenting. Jag återvände på riktigt till korvkaffet i engelska parken och vi fick post två gånger. Vilket var konstigt. Jag har även köpt en kalender som jag kan ha i väskan. I den kan jag skriva vad jag ska göra på dagarna så att jag inte glömmer det. Imorgon behöver jag officiellt inte göra någonting överhuvudtaget men ska detta till trots försöka sysselsätta mig med nödvändigheter som motion och uppsatsskrivning. Nu ska jag dra ut dammluckan jag har i huvudet så att jag blir som folk igen.

Dagens ord är Badvatten
Kommentar: Vatten avsett för bad. Ibland önskar jag att jag hade ett badkar. Just nu är det ibland.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida