fredag, januari 11, 2008

Tudelat mörker och en inblick i helt fel kontext.

Simrishamn är en av många platser jag ännu inte besökt. Vet heller inte om jag har något större intresse i att göra det. Skåne överhuvudtaget är en ganska outforskad plats för undertecknad. Däremot har jag till exempel varit i Gällivare, Rönne och Dubrovnik. En gång var jag till och med i Motala och åt mat. Det var en stad precis som alla andra.

Dagens ord är Öra
Kommentar: En märklig kroppsdel både vad gäller utseende och funktion. De flesta öron är oattraktiva skapelser men förunderligt roliga att titta på. Mäns öron slutar aldrig växa vilket många gånger bidrar till att äldre herrar ser tämligen roliga ut. Det är väldigt få människor som under de senaste fem åren sett mina öron då jag oftast döljer dem under håret. Det har inte blivit så av någon särskild anledning utan det handlar kanske mer om ett slappt försök till mystifiering. Något måste man ju göra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida