måndag, januari 21, 2008

En väg som bara går rakt fram. Hela tiden.

Det blev måndag även denna vecka. Förträffligt kanske man kan säga om man är lagd åt det hållet. Själv försöker jag vara lite mer reserverad då jag ännu inte vet vad veckan har att bjuda på. Med stor sannolikhet kommer det ramla in lite pengar och det är på tiden. Har vänt på slantarna i lite för många dagar för att det ska vara hälsosamt.

Jag sitter för tillfället och lyssnar in mig på Destroyers kommande album. Jag gillar Dan Bejar. Hans musik är alltid så härligt svulstig och emotionell. Det låter helt okej om detta nya, redan vid första lyssningen till och med. Vilket kanske inte ska ses som något positivt. Vi får se varthän det barkar.

Dagens ord är Utter
Kommentar: Ett roligt ord och ett roligt djur. Det människor tycker är så himla roligt med uttrar är att de äter med händerna. Detta får dem att se ut som små människor som simmar omkring och äter. På tal om uttrar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida