söndag, april 27, 2008

Söndag morgon. Inget händer.

Fick av någon märklig anledning just ett enormt sug efter att spela bangolf. Putta ner en boll i ett hål skulle vara en klart fördelaktig sysselsättning. Just för tillfället är min näst intill avklädda lekamen positionerad framför skärmen. Strax ska jag krafsa i kylen efter lite frukost. Jag tror dessvärre att äppelmoset är slut. Sanna är i huvudstaden så nu ekar det nästan här inne. Det är mycket som inte stämmer denna söndagsmorgon.

Enligt folk som förstår sig på sådant som har med livskvalitet att göra så är det av stor vikt att ha saker att se framemot. Idag ska jag städa, diska och lägga in sill. Om jag hinner klart med det innan läggdags så ska jag börja skriva på en uppsats. Jag är för tillfället en vandrande synonym till kvalitet.

Dagens ord är Blöja
Kommentar: Blöja är en form av klädesplagg som människor som inte kan hålla sig när de är kiss- eller bajsnödiga måste ha på sig. Plagget används med fördel i början eller slutet av livet. Åren däremellan är det varken nödvändigt eller praktiskt. Många personer vill placera ett extra j före eller efter det redan befintliga. Detta är dock helt onödigt, även i plural.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida