fredag, november 23, 2007

Jag tappade tråden. Du tappade tron. Någon tappade ett tvättställ i ett buskage.

Idag gick det i princip åt pipsvängen med det mesta. Återigen gjorde jag ett tappert försök att hålla en lektion med omotiverade ungdomar som tycker att bilar och öl är det roligaste som finns i hela världen. Om man gör det så bryr man sig inte så mycket om myter. Dessutom är det fredag. Då får de dricka öl och åka bil. Fast inte samtidigt. Det har jag sagt åt dem.

Dagens ord är Tunghäfta
Motivering: Inte speciellt ofta man får det. Hände dock idag när jag ringde ett företag som jag skulle fråga lite frågor (vad ska man annars fråga egentligen, svar?). Jag började mumla och glömde vad jag ville säga, varför vet jag inte.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida