tisdag, november 06, 2007

Hälsan själv, i form av isbjörnsvålnad

Inspiration tack! Känner mig oinspirerad, opepp, ointelligent och ovanligt omotiverad till osammanhängande ordonani. Eller till allt. Fast bara just idag. Det är inget fel på mig det är bara det att. Höst. Ja just det ja. November. Sen kommer december. Sen kommer januari. Och sen kommer februari, den är värst. Sen går det uppför. Alltså inte utför. Uppför. Tur att jag lämnar kontinenten några veckor där i mitten. Nu ska jag gaska upp mig.

Ikväll arkadelden. Kan vara rätt medicin.

Dagens ord är Juver
Motivering: För att det är ett gräsligt ord som de flesta människor mår dåligt av att tänka på. Har ingenting med vad det betyder eftersom innebörden är ganska fin. Men ordet i sig. Juver, det är fruktansvärt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida