torsdag, november 22, 2007

Din tröja på min display

Jag kokar pasta. Varför kokar han pasta tänker ni. Jo förstår ni, jag ska äta upp den. Sen ska jag gå ner på stan. När allt kommer omkring har jag faktiskt bråttom. Varför blir det alltid så? Och varför använder karlarna på mitt jobb inte toaborsten? Den finns där. Så. Använd den. Jag vill inte ha bajs i toaletten när jag ska kissa. Eller vad jag nu väljer att göra på toaletten. Jag kanske bara behöver snyta mig, det spelar ingen roll. Andras bajs är äckligt i vilket fall som helst. Det finns ingen ursäkt för det. Inte ens att man har bråttom.

Dagens ord är Bajs
Motivering: För att det är äckligt. Framförallt andras.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag vet precis hur det är. De jävlarna förtjänar stryk.

10:23 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida