måndag, november 12, 2007

Mörker och bråttom

Jag tror mitt immunförsvar nått någon form av all time low den här hösten. För andra gången på bara några månader ligger jag i princip nedbäddad med kroppen full av bakterier, baciller och andra illvilliga organismer. Det hela är för jävligt om man får uttrycka sig på ett sådant sätt. Däremot har jag kommit fram till att det inte kan vara varken hepatit a eller b eftersom jag är immun mot dem. Tack vare sprutorna förra veckan. Att det sedan kan vara e, s eller u låtsas jag inte om. I slutändan är det antagligen en helt vanlig förkylning. Lite bakterier har ingen dött av.

Dagens ord är Sax
Motivering: För att de alltid har en tendens att försvinna. För några månader sedan köpte vi tre nya saxar för att problemet inte skulle behöva leda till daglig frustration, ångest och utbrott. Men läget är detsamma. Var tar de vägen? Lite överallt. Ibland där de ska vara, bara att man glömmer leta där eftersom de aldrig är där. Ibland under sängen. Ibland bakom tv:n. Ibland ingenstans. Försvunna saxar makes oskar a dull boy.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida