måndag, augusti 25, 2008

Jag en gök.

Det är måndag och det låter utav en gräsklippare på gräsmattan utanför. Jag känner mig lite smutsig i den helt normala bemärkelsen att det finns ganska mycket smuts på min kropp. Jag ämnar att gå till badrummet för att åtgärda detta men. Ständigt detta men och idag vet jag inte ens vad det betyder. Kanske betyder det men som i "han kommer få men för livet" eller men som i "it's raining men" eller kanske men som i "tolvfingertarmen är ett intressant organ". Vad vet jag.

För övrigt tycker jag att det är märkligt att de på posten alltid skriver mitt efternamn med apostrof istället för en helt vanlig prick. De skriver Líndmark istället för Lindmark. De har tagit bort pricken över i. Jag anar sabotage.

Dagens ord är Inälvor
Kommentar: Ett äckligt ord kan vi ju enas om. Frågan är om det hade varit lika äckligt om det hade betytt liten röd sten.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida