måndag, mars 16, 2009

Foreground

Nu har jag fått hjälp med att lösa den trådlösa situationen. En ofattligt långhårig japansk man hjälpte mig med bestyren så nu är jag alltså tillbaka bland å, ä och ö vilket känns ofantligt bra då de brittiska datorerna gav mig panikångest och magsår.

Dagen har till stora delar spenderats i olika klassrum och vi har fått klart för oss hur det brittiska skolsystemet fungerar och vad som är heta nyheter dessa tider i öriket. Tydligen så handlar det mycket om den döende kvinnan som alla förut hatade för att hon var rasist men som alla tycker om nu för att hon ska dö och för att hon har barn som är under tio. Jag vet inte vad jag ska tycka. Alla ska ju dö.

Nu ska jag ut och driva dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida