söndag, mars 15, 2009

Canterbury

Datorerna har i England ar sa sjukt sega sa jag vet inte hur mycket langre jag star ut. Imorgon ska jag preppa min dator for wifi sa da kommer det nog rulla pa fint. Canterbury ar hur som helst fint. Jag bor med en tant som ar mellan femtio och sextio men som nog helst av allt vill vara sexton eller arton. I natt hade hon och hennes vaninna sleepover och i morse at de frukost i sangen och fnissade som om det var 1972. Jag vaknade av solsken och det var fint.

Igar holl jag mig inne och laste. Hangde med mopsen Boris som snarkade charmant i min fotanda. Idag har vi haft picknick och nu ska jag kolla boll pa tv. Imorgon borjar allvaret. Vi far se hur allvarligt det blir.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida