fredag, mars 06, 2009

Heading outside for a walk

Och så var det fredag igen. Ikväll ska vi återinta ÖG. Jag har nog inte varit där på ett och ett halvt år. Det fanns en tid då jag ägde dansgolvet där åtminstone en gång i veckan. Men det var länge sedan sist och kanske kan det vara så att minnets korridorer spelar spratt. Vad vet jag.

En gång var jag dansgolvskung. Det ska jag säga till mina barnbarn. Självklart är det en lögn men sådant kommer man undan med som morfar eller farfar. Jag skulle nästan vilja påstå att det hör till.

1 kommentarer:

Blogger Anna sa...

men det är ju ingen lögn! du var ju dansgolvskung! (kanske ingen john travoltakunglighet, men absolut en annan sorts kunglighet). ses hos p. kram!

1:23 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida