fredag, januari 12, 2007

För någon vecka sedan tröttnade jag men jag står fortfarande här och blänger med trötta ögon och gamnacke. Dalarna kanske var något någon gång i tiden men det finns inte mycket kvar här som är förnöjsamt eller vackert, ibland vill jag vara sexton år på nytt fast oftast ändrar jag mig inom två röda. Som tur är finns det dock ett ljus i slutet av varje tunnel så gröna skuggan står utanför på parkering och väntar på att bli styrd mot Uppsala senare under dagen. På grund av rådande väglag har mina föräldrar sagt åt mig att köra försiktigt tjugotvå gånger, jag håller noga reda på räkningen.

Dagens fundering: Varför kan 80% av alla människor över fyrtio inte sitt mobilnummer utantill?

Dagens ord är vän
Motivering: Som vanligt när det kommer till ord med flera betydelser blir det mer intressant dock syftar jag idag på vän som i kompis, kamrat, polare. Jag saknar mina.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida