onsdag, januari 03, 2007

När alla röda dagar är slut och allt är som vanligt igen ska jag kanske skärpa till mig och bli den som alla vill att jag ska vara , köpa blommor och skriva små fina lappar, le åt folk jag inte känner och sprida värme omkring mig. Tills dess fortsätter jag att praktisera neutralitet och axelryck och lever vakuumliv någon vecka till. Det är helt okej att vara mittemellan emmellanåt. Det är tur att det inte är 17:e september förra året för då hade jag antagligen röstat på centern, nu kan jag åtminstone skylla på alla andra.

Förresten är det nytt år. Som sig bör borde jag göra något åt det, minnas och lista toppar och dalar men jag har ingen ork till sådant just nu. Men det kommer. Lovar och svär.

Puss

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida